השתלות למחוסרי עצם- שתלים בזאליים

השתלה בזאלית זוהי למעשה טכניקה המאפשרת לבצע השתלת שיניים לאנשים אשר סובלים מחוסר עצם בלסת הפה התחתונה דבר אשר היה כמעט בלתי אפשרי עד לפני מספר שנים. השתלה בזאלית, מקורה טמון בשתלים הדנטליים אשר בהם נעשה שימוש באותה טכניקה. השתלה בזאלית מתאימה לחולי סכרת ולחולים בבעיות כלליות נוספות.

צפו בד"ר ברון ומטופליו המתראיינים על השתלת שיניים בהליך מקוצר בתוכנית סטטוסקופ ערוץ 13

ויקי, מטופלת שעברה השתלת שיניים בהליך מקוצר, מספרת: "הייתה לי בעיית חניכיים. הגעתי למומחה חניכיים שהמליץ לי לעשות ניקוי עמוק, וזה גרם ליותר נזק. הכל התחיל להתנדנד ופחדתי שהשיניים יפלו. היום אני כבר יכולה לאכול הכל כולל דברים קשים כמו אגוזים ופיצוחים"

5/5
5/5 ציון מצוין על פי 20 חוות דעת
עפ''י מערכת חוות הדעת של אתר Google Maps

השתלת שיניים ללא הרמת סינוס וללא השתלת עצם

ויקי, מטופלת שעברה השתלת שיניים בהליך מקוצר, מספרת: "הייתה לי בעיית חניכיים. הגעתי למומחה חניכיים שהמליץ לי לעשות ניקוי עמוק, וזה גרם ליותר נזק. הכל התחיל להתנדנד ופחדתי שהשיניים יפלו. היום אני כבר יכולה לאכול הכל כולל דברים קשים כמו אגוזים ופיצוחים"

השתלת שיניים - תמונות לפני ואחרי

השתלת שיניים בשיטה הבזאלית

שתלים בזאליים הם שתלים שנתמכים על העצם ולא בתוך העצם. דמיינו לעצמכם הרכבה של כיסא. הכיסא למעשה מורכב מבסיס ומרגליים, כאשר החיבור בין רגלי הכיסא לבין הבסיס יכול להתבצע בשני אופנים בדרך כלל – או באמצעות חיבור הרגל ישירות לבסיס הכיסא או באמצעות מרכב שמחבר את הבסיס לרגליים שנתפס בעזרת ברגים קטנים.

לענייננו, נניח שרגלי הכיסא הם העצם שעליה אנחנו מרכיבים את השתלים, בסיס הכיסא הוא השיקום שכולל את המבנה ואת הכתר, ואילו צורת החיבור היא למעשה השתל, כך יוצא שהשתל יכול להיות בורג ארוך ועבה או מרכב מיוחד שמורכב על העצם עם חיבור של ברגים קטנים.

הכנות מקדימות ושלבי תהליך ייצור השתלים.

לאחר שהמטופל ביצע צילום סי.טי הקובצים נשלחים למהנדס רפואי, ולאחר תהליך התכנון של המהנדס יחד עם הרופא המטפל, הנתונים נשלחים לייצור בחוץ לארץ (במרפאתנו ארץ הייצור היא גרמניה). לאחר הייצור השתל נשלח לארץ ומקבל את אישור של משרד הבריאות (אישור א.מ.ר), משם השתל נשלח ישירות חזרה למהנדס וממנו ישירות אלי למרפאה.

שלבי השתלת שיניים בזאלית

הרכבת השתל מתבצעת על לסת המטופל בהרדמה מלאה בדיוק מרבי ודורשת את מיומנותו הגבוהה של הרופא המטפל, תוך מתן דגש על הדרך שבה צריך לתפור את החניכיים ועל צורת השימור העתידי של החניכיים וצורת השיקום שכוללת את סוג החומר שממנו נייצר את הכתרים עצמם בסוף התהליך .תהליך החדרת שתל (סגמנט) אחד נעשה תחת הרדמה מלאה, כמו שציינתי, ונמשך בין שעה לבין שעה וחצי, כאשר בלסת אחת יכולים להיות לכל היותר שני סגמנטים, כאשר בכל סגמנט יכולה להיות אפשרות שיקום של כמעט חצי לסת.

צפו בד"ר ברון (בבקוב) מתראיין גם להילה קורח על הטיפול המתקדם

 

השתלה בזאלית חוות דעת

לשתלים האלה קוראים שתלי PSI (implant specific Patient)  או בעברית שתל בהתאמה אישית.

ד"ר רפאל ברון (בבקוב)

ד"ר רפאל ברון (בבקוב) הינו רופא שיניים עם ותק וניסיון רב, בעל מרפאה פרטית בבני ברק. ד"ר רפאל בבקוב נחשב לרופא מוביל והוא מבין הרופאים החלוצים שהוכשרו במרכז העולמי CLINIC MALO בליסבון-פורטוגל. מטופלים רבים מגיעים למרפאתנו מרחבי הארץ ומהעולם, בזכות הטיפול המקצועי, הניסיון הרב ומהיכולת להעניק למטופלנו שיניים חדשות, חיוך חדש והנאה מאכילה מהנה ובטוחה. 

השתלמויות מקצועיות

פרטי התקשרות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​