השתלות שיניים ושיקום הפה ביום אחד

המונח: "שתלים ביום אחד" תפש תאוצה בקרב האוכלוסייה בשני עשורים האחרונים, וזאת מפני שהטיפולים הארוכים והממושכים כבר הולכים ונהפכים ללא רלוונטיים. בעבר וגם היום בהווה, חלק מרופאי השיניים עדיין מאמינים כי טיפולי שיניים ארוכים ומייגעים יכולים להיות יותר בטוחים עבור המטופלים, אך המחקרים מראים אחרת.

לדוגמה: באזורים האחוריים של הלסת, שאצל רוב האוכלוסייה הם אזורים מחוסרי עצם, טיפולי השתלות שיניים בתהליכים הארוכים יותר מחייבים השתלות עצם והרמות סינוס, כאשר המחקרים מראים שהישרדות של שתל לאחר עשר שנים על עצם בנויה עומדת על 79 אחוזים וזאת לעומת הישרדות של שתל על עצם טבעית שעומדת על 90 אחוזים.

נתון מעניין נוסף: בשיקום המיידי, לאחר עקירות של שיניים ניידות, שממילא היו מיועדות לעקירה, בדרך הארוכה יותר, הרופא המטפל מכין מראש תותבת נשלפת שתיתן מענה זמני עבור האזור מחוסר השיניים. עצם הימצאות התותבת על אזור החניכיים יוצר לחץ אדיר על הרקמה הקשה, שהיא העצם למעשה, וגורם לספיגה מסיבית שלה. לכן בקרב חלק גדול מהאוכלוסייה לא די בכך שהרופא יתמודד עם מצב של חוסר עצם בחלקים האחוריים של הלסת, אלא יהיה עליו להתמודד עם אתגר נוסף שנוצר באזורים הקדמיים, שכן גם בקרב חלק לא מבוטל מהאוכלוסייה גם באזורים אלו תיווצר ספיגת עצם.

צפו בד"ר ברון ומטופליו המתראיינים על השתלת שיניים בהליך מקוצר בתוכנית סטטוסקופ ערוץ 13

ויקי, מטופלת שעברה השתלת שיניים בהליך מקוצר, מספרת: "הייתה לי בעיית חניכיים. הגעתי למומחה חניכיים שהמליץ לי לעשות ניקוי עמוק, וזה גרם ליותר נזק. הכל התחיל להתנדנד ופחדתי שהשיניים יפלו. היום אני כבר יכולה לאכול הכל כולל דברים קשים כמו אגוזים ופיצוחים"

5/5
5/5 ציון מצוין על פי 20 חוות דעת
עפ''י מערכת חוות הדעת של אתר Google Maps

פתרון התותבת לא מתאים לכולם

במקביל צריך להכיר בכך, שנשיאת תותבת אינה חוויה נעימה עבור המטופל – דמיינו לעצמכם שהייתם מגיעים לחנות נעלים על מנת לרכוש נעליים נוחות והמוכר מציע לכם נעל שעשויה מעץ. ומה לגבי מטופלים עם רפלקס הקאה שבשום פנים לא יהיו מסוגלים להכניס עצם כזה גדול אפילו לא לשנייה אחת?

שיקום מיידי הוא טיפול בטוח המבוסס על ספר הוראות

טיפול השיקום המיידי מבוסס על ספר הוראות יצרן אשר כוללות הנחיות מדויקות שמבוססות על עשרות מחקרים שנעשו ברחבי העולם – ייאמר לזכותה של חברת "נובל ביוקר" העולמית שנטלה חלק גדול במחקרים אלו.  

שיקום מיידי במרפאתו של ד"ר ברון

בסיום תהליך החדרת השתלים במרפאתי אני מודד מידות מדויקות לרוב בסריקה דיגיטלית, ומעביר את הנתונים למעבדה באופן מקוון, לאחר שעות ספורות המעבדה מספקת את השיניים הקבועות. מאחר וישנה בצקת בחניכיים בשעת מדידת המידות תתכן לרוב התכווצות של החניכיים בחודשים הראשונים שלאחר הטיפול, לכן אני מודד מבצע סריקה נוספת של הלסתות שלושה חודשים בלסת התחתונה ושישה חודשים ללסת העליונה. לאחר מכן המעבדה מייצרת למטופל סט נוסף של שיניים קבועות, כך שלמעשה בסיום התהליך למטופל יש שני סטים של שיניים קבועות, כאשר הסט השני של השיניים יהיה מיוצר מחומר קצת יותר איכותי ובמקרים מסוימים אף יותר לשביעות רצונו של המטופל.

השתלת שיניים - תמונות לפני ואחרי

פרטי התקשרות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​